به گزارش سخن به نقل از امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، ابراهیم محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه ساله با توجه به همسویی موضوع و اهداف اصلی سازمان میادین در این راستا قدمهای موثری برداشته و امسال نیز با طرح بهتر و امکانات بیشتر آماده است تا خدمات مطلوبتری برای شهروندان و مهمانان عزیز ارائه دهد.
محمدی با اعلام آغاز عرضه مستقیم میوه نوروزی در جایگاههای ویژه این سازمان گفت: ۴۰ جایگاه عرضه مستقیم میوه نوروزی در تبریز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این جایگاهها در نقاط مختلف سطح شهر در مکانهای مناسب که توسط کارشناسان سازمان انتخاب شده جانمایی شده اند.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز افزود: طبق دستور شهردار تبریز این سازمان با بهره گیری از عوامل مرتبط و همکاری شهرداری های مناطق تبریز، استانداری آذربایجان شرقی، مدیریت تعاونی روستایی تبریز، جهاد کشاورزی استان، و ارگانهای ذیربط با توجه به تجربه سنوات گذشته و به ویژه استقبال شهروندان از جایگاها و چادرهای عرضه مستقیم میوه نوروزی اقدامات و هماهنگی های لازم در خصوص برپایی چادرها و جایگاههای عرضه میوه شب عید را آغاز کرده است.