تاریخ : چهارشنبه, ۵ آذر , ۱۳۹۹ 10 ربيع ثاني 1442 Wednesday, 25 November , 2020

رسیدگی به شکایت‌های شهروندان در خصوص پارک حاشیه‌ای

  • کد خبر : 66252
  • 01 آبان 1399 - 21:41
رسیدگی به شکایت‌های شهروندان در خصوص پارک حاشیه‌ای

مدیرعامل سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تبریز از بررسی شکایات رسیده از شهروندان در خصوص نحوه عملکرد پارکبانی در محاسبه نرخ وبدهی خودروها خبر داد.

به گزارش سخن، اصغر آدی بیگ افزود: شهروندانی که انتقادی از مبلغ درج شده به شماره پلاک خودرو خود دارند پس از چک کردن از اپلیکشن جهت رفع مشکل با سازمان در ارتباط باشند.

او ضمن اشاره به شکایات رسیده از شهروندان در خصوص نحوه عملکرد پارکبانی در محاسبه نرخ وبدهی خودرو ها گفت: بر اساس شکایات واصله و جهت ممانعت از تضییع حقوق شهروندان از کلیه شهروندان و دارندگان خودرو که پس از بررسی پلاک خودرو خود در اپلیکیشن آذر پارک با هزینه ای مازاد بر نرخ معمول و یا درج بدهی بی دلیل مواجه شده اند خواهشمند است از طریق شماره تلفن ۰۴۱ ۳۵۲۶۵۳۵۳ و با مراجعه حضوری موضوع را جهت انجام بررسی های لازم و اقدامات قانونی با سازمان در میان بگذارند.

آدی بیگ افزود: رضایت شهروندان در اجرای این پروژه اولویت اصلی ماست و این سازمان وظیفه دارد نسبت به اجرای صحیح کلیه مفاد قرارداد اقدام نماید تا از بروز هرگونه مشکل در راستای اجرای درست و دقیق قرارداد جلوگیری به عمل آید.

شهریار

لینک کوتاه : http://sokhankhabar.ir/?p=66252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.